OZOLS JAUNUMI
MyOzols klientu portāls

Klientu portāls – ērtākai un ātrākai informācijas apmaiņai ar klientu
Jums ir pieejams rīks, lai uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti un padarītu savu darbu efektīvāku.
Šajā web aplikācijā Jūsu klients var:
- reģistrēt jaunus pasūtījumus
- sekot līdzi aktuālajiem pasūtījumiem (izpildes statusiem, kravas atrašanās vietai kartē)
- drukāt automātiski ģenerētas kravas uzlīmes, CMR un rēķinus
- augšupielādēt un lejupielādēt pielikumus (parakstītu CMR, u.c.)
- pārbaudīt neapmaksātos rēķinus
- pārskatīt savu pasūtījumu arhīvu
Klientu portāla video prezentācija:
Lūdzu sazinieties ar Cloudex komandu, ja vēlaties aktivizēt sava uzņēmuma klientu portālu, kā arī apmeklējiet HELP.CLOUDEX.LV, lai iegūtu papildus informāciju.
Klientu portāls MyShipments.eu
Ļauj klientam pašam ievadīt pasūtījuma datus
Cloudex komanda ir izveidojusi klientu portālu MyShipments.eu.
Šī web aplikācija ir cieši integrēta ar TMS Ozols, tādēļ tā var atvieglot Jūsu ikdienas darbu:
- klienti aizpilda visas pasūtījuma detaļas (šī informācija automātiski nonāk Jūsu Ozolā);
- klienti izdrukā nepieciešamos pasūtījuma dokumentus;
- klienti iegūst informāciju par pasūtījuma izpildes progresu.
MyShipments.eu sniedz ieguvumus gan Jums, gan Jūsu klientiem, tādēļ noteikti piereģistrējieties un bez maksas izmēģiniet sistēmu darbībā, lai varētu to rekomendēt saviem klientiem.
Reģistrējies un izmēģini bez maksas
N.B.
– Datu apmaiņa starp MyShipments.eu un Jūsu Ozolu tiks aktivizēta tikai pēc Jūsu pieprasījuma!
– Arī pēc izmēģinājuma perioda sistēmu var turpināt lietot bez maksas, ja katru mēnesi netiek reģistrēti vairāk kā 5 pasūtījumi.
Datu apmaiņa ar Cargo.lt
Publicē kravas Cargo.lt, neizejot no Ozola
Ozols piedāvā Jums iespēju ērti un ātri publicēt savu kravu starptautiskajā kravu un transporta biržā Cargo.LT.
Lai to izdarītu,
- Atveriet klienta pasūtījumu un loga labajā augšējā stūrī klikšķiniet uz pogas Publicēt un izvēlieties Cargo.lt
- Ievadiet trūkstošo papildus informāciju
- Apstipriniet un publicējiet kravu.
Jāņem vērā, ka pirmajā reizē Jums būs nepieciešams ievadīt un saglabāt savu Cargo.lt sistēmas lietotājvārdu un paroli.
Par šiem jaunumiem lasāms arī raksts Cargonews.lt (krievu val.)
Online kravas statusu maiņa
Lai uzlabotu klientu apkalpošanas servisu, esam izveidojuši risinājumu online statusu maiņai. Statusiem var sekot līdzi klientu portālos:
- MyOzols – http://my2.cloudex.eu/demo
- MyShipments – https://myshipments.eu
Online statusu maiņa
- Automātiski: pamatojoties uz automašīnas atrašanās vietu (ielādējot daus no mašīnu GPS navigācijas sistēmas);
- Daļēji-automātiski:
- Caur šofera aplikāciju (MyOzols), ko var lietot gan šoferis, gan pārvadātāja menedžeris;
- Balstoties uz menedžera ievadītajiem uzkraušanas/piegādes datumiem (Ozols vai MyOzols).
- Manuāli: kā ierasts, nomainot šo pazīmi Ozolā klienta pasūtījuma logā.
Lasi vairāk:
Kā Ozols nosaka pasūtījuma statusu automātiskajā režīmā?
Kravas izsekošana (tracking) online
Iepriekš minētajos klientu portālos iespējams aplūkot ne tikvien aktuālo statusu, bet arī redzēt kravas atrašanās vietu kartē, ar nosacījumu, ka:
- Šādu atļauju ir devis pārvadātājs;
- Ozolā ir saglabāti piekļuves dati kravas mašīnu navigācijas sistēmām (Mapon, BalticGPS, SkyFMS, u.c.);
- Kraušanas un piegādes adresēm ir norādītas GPS koordinātes.
Lasi vairāk:
Kā Ozolā pievienot navigācijas sistēmas parametrus?
Kā noteikt laika posmu, kad klients redz auto atrašanās vietu kartē?
Būsim priecīgi sniegt atbildes uz Jūsu jautājumiem!
SIA “Cloudex”
Reģ.Nr. 40103294171
tālrunis: +371 29489925
e-pasts: [email protected]