+371 29489925 [email protected]

MyOzols klientu portāls

 

Klientu portāls – ērtākai un ātrākai informācijas apmaiņai ar klientu 

Jums ir pieejams rīks, lai uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti un padarītu savu darbu efektīvāku.

Šajā web aplikācijā Jūsu klients var:

  1. reģistrēt jaunus pasūtījumus
  2. sekot līdzi aktuālajiem pasūtījumiem (izpildes statusiem, kravas atrašanās vietai kartē)
  3. drukāt automātiski ģenerētas kravas uzlīmes, CMR un rēķinus
  4. augšupielādēt un lejupielādēt pielikumus (parakstītu CMR, u.c.)
  5. pārbaudīt neapmaksātos rēķinus
  6. pārskatīt savu pasūtījumu arhīvu

Klientu portāla video prezentācija:

Lūdzu sazinieties ar Cloudex komandu, ja vēlaties aktivizēt sava uzņēmuma klientu portālu, kā arī apmeklējiet HELP.CLOUDEX.LV, lai iegūtu papildus informāciju.

Labprāt uzklausīsim Jūsu jautājumus un ierosinājumus!

 

SIA CLOUDEX

 

 

Klientu portāls MyShipments.eu

Ļauj klientam pašam ievadīt pasūtījuma datus

Cloudex komanda ir izveidojusi klientu portālu MyShipments.eu.

Šī web aplikācija ir cieši integrēta ar TMS Ozols, tādēļ tā var atvieglot Jūsu ikdienas darbu:

  1. klienti aizpilda visas pasūtījuma detaļas (šī informācija automātiski nonāk Jūsu Ozolā);
  2. klienti izdrukā nepieciešamos pasūtījuma dokumentus;
  3. klienti iegūst informāciju par pasūtījuma izpildes progresu.

MyShipments.eu sniedz ieguvumus gan Jums, gan Jūsu klientiem, tādēļ noteikti piereģistrējieties un bez maksas izmēģiniet sistēmu darbībā, lai varētu to rekomendēt saviem klientiem.

Reģistrējies un izmēģini bez maksas

N.B.
– Datu apmaiņa starp MyShipments.eu un Jūsu Ozolu tiks aktivizēta tikai pēc Jūsu pieprasījuma!
– Arī pēc izmēģinājuma perioda sistēmu var turpināt lietot bez maksas, ja katru mēnesi netiek reģistrēti vairāk kā 5 pasūtījumi.

 

Labprāt uzklausīsim Jūsu jautājumus un ierosinājumus!

SIA CLOUDEX

Datu apmaiņa ar Cargo.lt

Publicē kravas Cargo.lt, neizejot no Ozola

Ozols piedāvā Jums iespēju ērti un ātri publicēt savu kravu starptautiskajā kravu un transporta biržā Cargo.LT.

Lai to izdarītu,

  1. Atveriet klienta pasūtījumu un loga labajā augšējā stūrī klikšķiniet uz pogas Publicēt un izvēlieties Cargo.lt
  2. Ievadiet trūkstošo papildus informāciju
  3. Apstipriniet un publicējiet kravu.

Jāņem vērā, ka pirmajā reizē Jums būs nepieciešams ievadīt un saglabāt savu Cargo.lt sistēmas lietotājvārdu un paroli.

Par šiem jaunumiem lasāms arī raksts Cargonews.lt (krievu val.)

 

Labprāt uzklausīsim Jūsu jautājumus un ierosinājumus!

SIA CLOUDEX

Online kravas statusu maiņa

Lai uzlabotu klientu apkalpošanas servisu, esam izveidojuši risinājumu online statusu maiņai. Statusiem var sekot līdzi klientu portālos:

Online statusu maiņa

Online kravu statusu iespējams mainīt:
    • Automātiski: pamatojoties uz automašīnas atrašanās vietu (ielādējot daus no mašīnu GPS navigācijas sistēmas);
    • Daļēji-automātiski:
      • Caur šofera aplikāciju (MyOzols), ko var lietot gan šoferis, gan pārvadātāja menedžeris;
      • Balstoties uz menedžera ievadītajiem uzkraušanas/piegādes datumiem (Ozols vai MyOzols).
    • Manuāli: kā ierasts, nomainot šo pazīmi Ozolā klienta pasūtījuma logā.

Lasi vairāk:

Kā Ozols nosaka pasūtījuma statusu automātiskajā režīmā?

Kravas izsekošana (tracking) online

Iepriekš minētajos klientu portālos iespējams aplūkot ne tikvien aktuālo statusu, bet arī redzēt kravas atrašanās vietu kartē, ar nosacījumu, ka:

  • Šādu atļauju ir devis pārvadātājs;
  • Ozolā ir saglabāti piekļuves dati kravas mašīnu navigācijas sistēmām (Mapon, BalticGPS, SkyFMS, u.c.);
  • Kraušanas un piegādes adresēm ir norādītas GPS koordinātes.

Lasi vairāk:

Kā Ozolā pievienot navigācijas sistēmas parametrus?
Kā noteikt laika posmu, kad klients redz auto atrašanās vietu kartē?

 

 Šīm funkcijām nepieciešama Ozols versija virs 1.1.1193

 

Lūdzu sazinieties ar mums, ja arī Jūsu uzņēmums vēlas izmantot kādas no šīm jaunajām iespējām!

SIA CLOUDEX

Būsim priecīgi sniegt atbildes uz Jūsu jautājumiem!

SIA “Cloudex”
Reģ.Nr. 40103294171
tālrunis: +371 29489925
e-pasts: [email protected]